پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

مامان رو ببخش...

1393/8/25 3:8
نویسنده : مامان زهره
2,368 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم مامان رو ببخش برای تمام لحظه هایی  که ...

دختر گلم مامان رو ببخش برای تمام لحظه هایی  که فکر میکردم تو این مدت مریضیت از بس لی لی به لالات گذاشتیم لوس شدی که اینقدر غر غر میکنی،و گاهی اوقات صبرم تموم میشد و کلافه میشدمغمگین. دخترم امروز همچنان آبریزش بینی داشتی و گهگاهی سرفه میزدی اما اصلا کاری به کار مامانی نداشتی و بازی میکردی بدون غرغر و عصبانیت،ومن فهمیدم دختر صبورم تا واقعا اذیت نشه غر غر نمیکنه حتما یه مشکلی داره که  کلافه و بی قرار میشه .

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شادی
25 آبان 93 8:20
سلام عزیزم. خیلی از آشنایی با شما و دختر گلت خوشحالم. ممنون که به ما سر زدین. ایشالا دختر گلم زود زود خوب بشه. ولی خوب چه میشه کرد در مورد خمیر نان صبحانه. خمیر رو باید اونقدر ورز بدین که به دست نچسبد. اون موقع یعنی خمیر آماده است. بعضی ها هی آرد اضافه می کنند و خمیر در نهایت به دست نمی چسبه ولی حسابی سفت میشه. باید خیلی ورز بدی. و اون کاسه آب گذاشتن توی فر هم فراموش نکن. ایشالا نون خوبی آماده کنید و خوشتون بیاد.
مامان زهره
پاسخ
ممنون از جوابتون
نفس
28 آبان 93 10:15
شاد باشد و سربلند
مامان زهره
پاسخ
همینطور شما دوست عزیز
مامان عليرضا
29 آبان 93 15:00
سلام زهره جون.ایشالا که دختری زودتر حالش خوب بشه. همه ی مامانا اینطورین.غصه نخور.خیلی وقتا آدم کم میاره و گه گاهی هم شاید بی توجه بهشون باشیم ولی خب ما ها هم آدمیم منم تو این مدت حسابی کم آورده بودم و علیرضا هم حسابی تا میتونست غر غر میکرد و وقتی میدیدم سرش داد میزدم مظلوم به بازی کردنش ادامه میداد دلم طاقت نمیاورد و دوباره میرفتم سمتش و یه عالمه بوس و بعدم بازی. ببوس پارمیس جون رو
مامان زهره
پاسخ
ممنون از دلداریتون خیلی وقتا احساس میکنم در موردپارمیس کوتاهی میکنم هرچی بیشتر بهش رسیدگی میکنم واحساس میکنم داره سرحال میشه یک دفعه همه چی خراب میشه.یه روز حسابی به خورد وخراکش میرسم یه روز دیگه انرژیشو ندارم>به شربتای مولتی ویتامینشم که لب نمیزنه نمیدونم چکار کنم.خدارو شکر الان حسابی سر حال وسالمه ممنون از اینکه جویای احوال ما هستید
مامان گلشن
9 آذر 93 19:27
این فصلها خیلی بچه ها اذیت میشن .خیلی سرما میخورن.الهی هیچ وقت مریض نباشی مهربون
مامان زهره
پاسخ
انشاله هیچ بچه ایی مریض نباشه