پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

بای بای مم

1394/2/7 0:32
نویسنده : مامان زهره
3,817 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم از طرف خودم به دوتامون تبریک میگم،الان سه روز و سه شبه که به طور کامل شیر مامان جونو نمیخوری.ومیتونم بگم براحتی (هم برای من و هم تو )از شیر گرفته شدی.

الانم دارم کمکت میکنم پوشک رو کنار بگذاری مدام بهت گوشزد میکنم که نباید تو خونه و تو شلوارت جیش کنی گاهی اوقات خبرم میکنی که جیش داری و خیلی وقتها هم کاره خودتو میکنی.

دوستت دارم دختر مهربونممحبت

و اما چطور از شیر گرفتمت...

اولا سعی کردم وعده های شیر خوردنتو کم کنم آخرین وعده ایی که حذف کردم شیر قبل و بعد از خوابت بود به این شکل که تقریبا دو هفته وعده صبع تا ظهرت رو کم کردم بعدش دو هفته ایی هم وعده ظهر تا شبت رو قطع کردم بعد در ادامه وعده ظهرت رو قطع کردم ،که چون عادت داشتی ظهرا شیر بخوری و بخوابی یه خورده واسه دوتامون سخت بود ،تو این مرحله وقتی سیر بودی جلو تلویزیون خسته میشدی و خوابت میبرد .

البته توتمام این  مدت برای شیر بی قراری میکردی اما حواست رو پرت میکردم با فرنی،سرلاک،بستنی،شیر پاستوریزه که دوست داشتی با نی بخوری و هر وقت دلت شیر میخواست میگفتی نیمحبت

و ژله که چون اولین بار به شکل دایره دیدیش هنوز که هنوزه به ژله میگی دایره.

دیگه یاد گرفتی وقتی تشنه میشی بجای مم بگی آب.

بعد از مدتی فقط برای خواب شب بهت شیر میدادم.و رسیدم به مرحله ایی که کامل دلت رو از مم سیاه کنم که خیلی اتفاقی با زردچوبه  دلت از مم سیاه شد.

من میخواستم تا دو سالگی تو خواب شب بهت شیر بدم که چند شب بیدار شدی برای شیر اما اون رو هم خودت قطع کردی و دیگه تو خواب هم شیر نخواستی.

 اینم از داستان من و تو و مم

پ.ن:دختر نازم به گوجه فرنگی و ژله حساسیت داری دور دهانت کاملا قرمز میشهگریهبا کمال تاسف ژله خوردن یا به قول خودت دایره تا اطلاع بعدی تعطیلهغمگین

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان گلشن
8 اردیبهشت 94 8:58
زنده باشی نازنین ..افرین که با مامان جونت همکاری کردی
شادی
12 اردیبهشت 94 23:12
تبریک میگم عزیزم. ایشالا در مراحل بعدی هم موفق باشین!
مامان زهره
پاسخ
ممنون ،وباز هم ممنون!
زری مامان
28 اردیبهشت 94 1:14
مبارک باشه ایشالا پوشکش رو هم به راحتی بگیرین
مامان زهره
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامان عفیفه
30 اردیبهشت 94 22:51
سلام.مبارکه امابرای پوشک گیریش باید حداقل دوماه صبرکنین که بین دومرحله استرس زا فاصله بشه که راحت جواب بگیرین
مامان زهره
پاسخ
ممنون از راهنمایتون
مامان محمد عارف
23 خرداد 94 21:40
تبریک میگم خانومی
مامان زهره
پاسخ
ممنون