پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

خدارو شکر...

1393/8/16 14:24
نویسنده : مامان زهره
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان پنجشنبه هفته گذشته مریض شدی الان ...

دختر گل مامان پنجشنبه هفته گذشته مریض شدی الان جمعه اس  میشه نه روززززززززز،نه روز وحشتناک چقدر من وبابا غصه خوردیم چقدر اشک ریختیم وپیر شدیم بخدا.

دیشب حسابی تب داشتی بعدش یه دفعه یخ کردی بعد حسابی عرق کردی وتا ساعت یازده صبح خوابیدی من  وبابا تا نزدیک صبح بالا سرت بیدار بودیم و مواضبت بودیم،مثل

خلاصه ه ه ه  تا الان که خوبی ببینیم چی میشه

ایشاله آیلین کو چولو هم زودتر خوب شه آخه بیماری تورو گرفته،چقدررررر برای اون غصه خورددددددم بماند.تنها چیزی که به من دلداری داد این بود که حداقل مثل تو آواره بیمارستانا نشد همون درمون تو رو ،توی خونه انجام میده الانم بهتره عزیزکم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان عليرضا
16 آبان 93 17:17
ایشالا پارمیس کوچولو هم زودتر خوب میشه و شما رو از نگرانی در میاره.
مامان زهره
پاسخ
انشاله
مامان پارسا دردونه
16 آبان 93 18:38
خدا رو شكر مامانى كه بهتر شده خيلى خوشحال شدم
مامان زهره
پاسخ
ممنون
مامان محمد عارف
18 آبان 93 0:35
سلام ... وای بلا بدور باشه .انشاءالله دیگه هیچوقت شاهد چنین مریضی هایی نباشی خانومی . خیلی ناراحت شدم بستری شده چقدر هم غمگین مینویسی خدا پارمیس جون رو برات حفظ کنه ... مراقب خودتو گل دخترت باش
مامان زهره
پاسخ
وااااای نمیدونید چی به ما گذشت انشاله هیچوقت هم ندونید خدا رو شکر گذشت،واقعا سخت بود
مامانِ کیاوش
19 آبان 93 12:50
خدا حفظ کنه کوچولوتونو ان شاالله همیشه سلامت باشه
مامان زهره
پاسخ
ممنون ایشاله همه کوچولوها سلامت باشن
الهه مامان آرمین
19 آبان 93 20:39
انشالا که زوذی خوب بشه لینک کردم
مامان زهره
پاسخ
ممنون، من هم شما رو لینک میکنم
مامان عليرضا
20 آبان 93 12:54
سلام ماماني.پارميس جون بهتر شده ايشالا؟همش نگرانشم.كاملا دركت ميكنم چون خودم تازه اين روزا رو پشت سر گذاشتم. بي خبرمون نذار
مامان زهره
پاسخ
ممنون از احوالپرسیتون، جریان اسهال و تب و... خیلی وقته تموم شده ولی از روزی که خوب شد از من سرما خوردگی گرفت حالا ظاهرا سرما خوردگی خوب شده ولی سرفه میزنه وقتی سرفه میزنه میخوام دیوونه بشم واقعا نمیدونم چکار کنم فک کنم بدنش ضعیف شده بهش جوشانده آویشن میدم فک کنم بازم باید ببرمش دکتر واقعا نگرانم دیشب مدام با گریه از خواب بیدار میشد دخترم آب شده بخدا همش یه ماجرای جدید
مامان منصوره
23 آبان 93 22:12
ایشالله زود زود خوب بشه وشما هم از نگرانی در بیای
مامان زهره
پاسخ
ممنون،انشاله
مامان گلشن
24 آبان 93 23:00
اللهم اشف کل مریض....وقتی مادر میبینه بچه اش مریضه دنیا روی سرش خراب میشه .من همیشه میگم کاش خودم مریض شم نه بچه هام
مامان زهره
پاسخ
وای نگید تو رو خدا بزرگترین مصیبت مریضیه مادره مادر ستون خونه اس