پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

کارای یواشکی

1393/7/29 23:47
نویسنده : مامان زهره
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم برای خودش یه مخفیگاه داره که ...

دختر نازم برای خودش یه مخفیگاه داره که کارای غیر قانونیشو اونجا انجام میده .

کارایی مثل: جیش کردن، پی پی کردن، بازی با وسایل ممنوع، خوردن خوراکی های ممنوع مثل قند...

امروز وقتی من وخاله مریم داشتیم یواشکی نگات میکردیم متوجه شدی ،سریع وسیله ممنوعه ات که متعلق به بابا بودوبرداشتی وخیلی سریع رفتی پشت در اتاق و خیلی با احتیاط بطوری که فقط یه گوشه چشمت دیده میشد ما رو میپاییدی،وای دخترم خاله خندید اما من به فکر فرو رفتم ،اینکارا رو  چطور یاد گرفتی  مادر؟؟؟؟؟؟؟خلاف و پنهان کاری از الاااااان؟؟؟؟؟سوال

یه بار عینک بابارو برده بودی اونجا داشتی باز وبسته اش میکردی همین که اومدم رو سرت داد میزدی من من من(یعنی مال منه).

نمیدونم این رفتار بده؟باید نگران باشم  وفکری براش بکنم؟ یا نهمتفکر

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان پارسا دردونه
30 مهر 93 10:58
عزززززززززززيزماز الان تو مخفى گاه دارى
مامان شازده کوچولو
3 آبان 93 15:16
جون دل خاله که مخفیگاه داری
خاله و دایی
4 آبان 93 0:05
فدای پاریسه خلاف کارم بشم(دایی) خاله جون منم تو مخفیگات راه بده،البته وقتی قند میخوری
مامان زهره
پاسخ
ای شیطونا
مامان گلشن
5 آبان 93 20:03
من دلم قند میرفت وقتی دخترهام توی این سن بودن واین جور کارهای یواشکی انجام میدادن
مامان زهره
پاسخ
خب بله اما میترسم ادامه دار بشه در آینده