پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

مامان یه دختر ناز شدم

1392/4/4 19:33
نویسنده : مامان زهره
1,985 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه چهارمه،دختر نازم پنج شنبه گذشته 30خرداد بدنیا اومدی روزی که ...

 

 

امروز سه شنبه چهارمه،دختر نازم پنج شنبه گذشته 30خرداد بدنیا اومدی روزی که اصلا فکرشم نمیکردم،داستان از این قرار بود که من وبابا رفتیم پیش دکتر گفتم که نی نیم هنوز نیومده دکتر گفت برو سونو بده وقتی سونو دادم دکتر گفت آب دور نی نیت کم شده وزن  نی نیتم بالاست در نهایت همون شب برای زایمان بستری شدم تا صبح منتظرت بودیم نهایتا مامانی راهی اتاق عمل شد بعد از چند دقیقه با شکم پاره رو تخت جراحی بودم که یکدفعه صدای گریه یه نینی اومد ومن رسما مامانه یه دختر ناز شدم

واااااای دخترم نمیدونی مامان چقد اذیت شد چه موقع عمل چه بعدش واز همه بد تر وقتی اومدم خونه

وقتی مامانو بعد از عمل بردن داخل بخش چقد انتظار دیدنتو کشیدم بعد از چند دقیقه  چی دیدم یه دختر سفید برفی که اونقد بور بود که انگار نه مو داشت نه ابرو ویه صورت ورم کرده معلوم بود که اونجا همچین جات راحت هم نبوده الهی مامان به قربونت بره میمیرم برای عکسای نوزادیت

اتفاق بد این بود که مامانی برات شیر نداشت حتی یه قطره واقعا وحشتناک بود الانم وضعیت شیرم اصلا رضایت بخش نیست.

اما فکر کردی مامان کوتاه میاد نه ه ه ه ه ه ه ه  مامانی همه تلاششو میکنه

 

وزنت 4.500

قدت cm51

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)