پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

آخه چقد طالب علم ؟!!!!

1393/7/17 0:19
نویسنده : مامان زهره
2,532 بازدید
اشتراک گذاری

آخه چقد طالب علم مامانی صبح ساعت هفت ونیم پا میشی نه سلامی نه علیککی بووووم.....

آخه چقد طالب علم مامانی صبح ساعت هفت ونیم پا میشی نه سلامی نه علیککی بووووم کتاب قصه تو میکوبی رو سر مامان وبابا که چی...یعنی برام کتاب بخون من بیچاره با چشای خواب کور مال کورمال کتاب رو ورق میزنم همینجوری یه چیزایی رو تعریف میکنم اما تو که راضی نمیشی هیچ جوری کلاه سرت نمیره باید صدای تک تک حیونای کتابتو برات در بیارم تصمیم گرفتم کتاباتو  شبا که خوابی قایم کنم تا صبح نتونی پیداشون کنی

مامان جون پیش خودت نگی عجب مامان بی حوصله ایی دارم اما مامان رحم داشته باش آخه کی اول صبح میتونه صدای بیست تا حیوون رو تقلید کنه

در طول روز مامانی تو روز نوکرتم هستم تو بگو همه حیوونای یه جنگل،باااااشه؟

تازه کارتای صد آفرینتو نگفتم قسمت حیواناتشو به یک بار  و دوبار و سه بار که راضی نیستی داری از شدت خواب بیهوش میشی اما باز اصرار داری بخونم

منم مجبور میشم دونه دونه از کارتا رو زیر قالی زیر پتو زیر لباسم لای کتاب قصه ات زیر مبل .... قایم کنم که یواش یواش یک دفعه همه کارتا غیب شن وتو بری سراغ یه بازی دیگه  یا شاید بخوابیگیج

اونقدر  این کارتا رو جابجا کردم الان نمیدونم کجا گذاشتمشون وتو که بازم هوای کارتا به سرت زده بود یه عالمه گریه کردی

مامان به قربونت باور کن نمیدونم کدوم سوراخ گذاشتمشون که خودمم پیداش نمیکنم!!!!متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آینده
17 مهر 93 12:55
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدین خوشحال میشم بازم بیاین عزیزم من نی نی ندارم اما امیدوارم روزی خدا لطفش رو شامل حال من کنه و منم نی نی دار بشم مرسی از نوشته هات منم دارم سعی میکنم استرس رو از خودم دور کنم
مامان شازده کوچولو
22 مهر 93 9:45
1000 ماشاااله خدا براتون حفظش کنه خیلی ماهه با اجازتون لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتید لینک کنید با هم دوست شیم
مامان زهره
پاسخ
ممنون،خداوند گل پسر شما رو هم براتون نگه داره