پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

زیبای من ....

1391/10/17 9:24
نویسنده : مامان زهره
2,572 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من شمردن بلدم از خیلی سال پیش...

اما این روزا گم میکنم لحظه ها و ساعتهارا...

تقویم کوچکم را صدبار بیشتر نگاه میکنم...

مدام مینشینم ومیشمارم روزهای با تو بودن را...

هفته ها حالا برایم معنای دیگری دارد هم برای من هم برای آنهایی که بعد از احوالپرسی میپرسند الان هفته چندمی؟؟؟

و این یعنی چند هفته مانده تابه تو رسیدن.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان عليرضا
9 دی 93 0:48
وای که دوران بارداری با وجود تمام استرساش چقدر زیبا بود.گاهی وقتا که بهش فکر میکنم میبینم چه روزهای خوبی بودن.خدا رو شکر که ثمرش هم خوب بود.هم برای من هم برای شما دقیقا حق با شماست