پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

مامان جون فقط میتونم برات دعا کنم

1392/3/14 8:48
نویسنده : مامان زهره
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارمیس گلم

 دختر نازم خانوم خانومای من خوشگل خانوم من،خوبی مادر؟عزیزم اگه به تاریخ آخرین سونو باشه 21 روز دیگه یعنی 3هفته دیگه بغل مامان وبابایی.

فرشته من دخترم حتما میدونی چه اتفاق بدی افتاده . فدای روی ماهت بشم یه کار برای مامان @بکن،از خدا بخواه @ مادربزرگت اینقدر تو این دنیا عذاب نبینه@خداوند هر جور که صلاح میدونه شفاش بده ،نجاتش بده از این همه درد و خستگی و رنج.

دختر@@م@قول بده به مامان@@@ که دعا میکنی@شب بخ@یر فر@شته زند@@گیه من وبابا@@.

میبوسمت.

(هرعلامت @که گذاشتم به نشونه یه تکون از تو دختر نازم تو شکم مامانه)

سه شنبه

92/3/14

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)