پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

یه عالمه زنبور و جوجه و کفشدوزک...

1391/8/19 23:44
نویسنده : مامان زهره
1,998 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام نی نی خوشگلم، امشب من وبابایی سوار قایق شدیم...

 

شدیم ...

سلاااام نی نی خوشگلم، امشب من وبابایی سوار قایق شدیم این اولین قایق سواری تو با من وبابا بود هر چند تو خودت تویه قایق خوشگل تو شکم مامانی عزیز دلم برات یه لباس خوشگل خریدم روش یه عالمه زنبور و جوجه و کفشدوزک داره یه عالمه باهاش بازی کردم تصور کردم تو ،توی این لباس چه شکلی میشی، ماه میشی میدونم عزیزم . اگه بدونم دخملی یا پسملی برات یه عالمه لباس میخرم.قلب مامان دوستت دارم عزیزم شب نازت بخیر زود زود بزرگ شو عزیز دلم،باااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)