پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

من مو میبینم و تو پیچش مو!

1394/4/27 3:32
نویسنده : مامان زهره
2,773 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

امشب هم در حالی بخواب رفتی که...

امشب هم در حالی بخواب رفتی که، موهای من لابه لای انگشت های ظریفِ به هم گره خورده ات بود ،با چهره ای پر از معصومیت و آرامش ،بعد از این همه شیطنت های روزت.

چهره ای که دست کمی از چهره ی آنچه که از فرشته های خدا در ذهن دارم نداره.

به موهام علاقه خاصی داری ،موهای لَخت و صاف و نرمی ندارم نمیدونم چه ویژگی  تو موهای مامان میبینی که اینقدر برات آرامش بخشه.

این عادت رو دوران نوزادیت هم داشتی، زمانی که موقع شیر خوردن حتما باید یه رشته از موهام رو لابلای انگشتات می پیچیدی.

نمیدونی چه حسی دارم  وقتی تو بخواب رفتی وخیلی آروم موهام رو از لابلای انگشتات بیرون میکشم.

نمیدونی چه حس زیبایی دارم وقتی که موهای خشک و بیحالتم رو تو دستات میگیری وگاهی اوقات میبویی ومیگی«موی مامان حوب» هیچ وقت فکر نکردم موهام خوبه!

گاهی اوقات اونقدر موهام رو میکشی که، از مو که نه، از جونم سیر میشم و تو دلم میگم کاش موهامو کوتاه کنم خیلی کوتاه ،بعد به روزهایی فکر میکنم که همین مو کشیدن ها بشه خاطره ،روزایی که حسابی خانوم شدی یه دختر خانوم خوشگل با موهای لَخت و خوش حالت و بعد همون لحظه دلم برای مو کشیدنهات تنگ میشه.

تصمیم گرفتم دیگه موهام رو کوتاه نکنم،فقط بخاطر تو نازنینم

 آرزو داشتم دخترم موهایی داشته باشه دقیقا مثل همین موهایی که الان داری،اما دور از ذهن نیست روزی که به من بگی مامان کاشکی موهای منم مثل تو بودبغل

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان آینده
28 تیر 94 19:56
سلام عزیزم خوبی ؟ پارمیس جون خوبه ؟ عیدتون مبارک عزیزم ببخشید که یه مدت بهت سر نزدم
مامان زهره
پاسخ
ممنون خوبیم خدا رو شکر.عید شما هم مبارک. عزیزم هر وقت اومدی خوش اومدی
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 11:11
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__SLM___%% ________ %%_________%%% _______ %%___upam____%%% ______ %%____zOd biya____%% _____ %%__mOntazeretam___%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_nazar yadet nare_%%% _______ %%%______fadat __%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
شادی
16 مرداد 94 15:06
الهیییییییییی. چقدر زیبا و با احساس بود. حس های خوبی که بچه ها به ما میدن واقعا وصف نشدنی هستن.
مامان زهره
پاسخ
دقیقا،حق با شماست.
مامان اعظم
17 مرداد 94 19:44
سلام مامان زهره عزیز ما مامانا واقعا فرشته های عجیبی هستیم وقتی نی نی هامون موهامون را می کشند بیشتر عشق می کنم. دقیقا منم همین طوریم خدا دختر ناز و عزیزتون را براتون نگه داره خیلی قشنگ نوشته بودی. معلومه ماشالله ذوق شاعری و نویسندگی هم داری
مامان زهره
پاسخ
آره بابا ما خیلی فرشته ایم. لطف داری عزیزم فقط احساسم رو نوشتم
مامان آینده
20 مرداد 94 23:17
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبر ؟ دخترت خوبه ؟
مامان زهره
پاسخ
ممنون که به ما سر میزنید خدا رو شکر خوبیم،انشاله که شما هم همیشه خوب باشید
مامان محمد عارف
25 مرداد 94 12:47
جالب و عجیب بود
مامان زهره
پاسخ
باید یه دختر داشته باشی که درک کنی چقدرررر دخترا ملوسن و البته لوس