پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

من،آرزو یا هدف!!!

1397/1/9 1:44
نویسنده : مامان زهره
716 بازدید
اشتراک گذاری
من آرزومه یه روز برای بچه ها کتاب بنویسم یا تصویرگر کتاب کودک بشم دوست دارم مغازه گل فروشی یا کتاب فروشی داشته باشم اینا آرزوهامه که متاسفانه برای رسیدن بهشون هیچ تلاشی نکردم امیدوارم یه روز تلاش کنم و بهشون برسم هیچ وقت تو زندگیم هدف نداشتم برنامه ریزی نداشتم نمیدونم هدف داشتن رو باید یادم میدادن یا این یه امر ذاتیه ؟من چطور میتونم هدفمند بودن رو به بچه هام یاد بدم...این یه حقیقت تلخه که هیچ وقت برای رسیدن به چیزی تلاش نکردم یادمهوقتی ازم میپرسیدن دوست داری چکاره بشی هیچ جوابی نداشتم یادمه حتی تو دوران پیش دانشگاهبم برای شغل آینده ام هیچ هدفی نداشتم هیچ آرزویی نداشتم انتخاب رشته تحصیلیم رو مامانم بدون نظر من انجام داد من هنر رو دوست داشتم البته اون موقع شهرمون هنرستان نداشت انتخاب رشته دانشگاهیم رو خواهرم انجام داد البته من هیچ نظری نداشتم که بدم...
اگه به هنرستان میرفتم حتما یه چیزی میشدم حتما یه پیشرفت اساسی تو زندگیم میکردم ...
چکار کنم بچه هام مثل من نباشن برای آینده شون نقشه بکشن و رویا پردازی کنن...
ایا این بی هدفیم رو باید به گردن کسی بندازم یا خودم مقصرم ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)