پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
سقف خونه ی ماسقف خونه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دختر دانا و پرمهر مامان

کتاب های جدید

1395/6/27 18:22
نویسنده : مامان زهره
1,754 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میدونستم که اگه همه کتابها رو باهم بهت نشون بدم به یک دونه شون راضی نمیشی و باید همزمان همه رو داشته باشی به همین خاطر کتابا رو یکی یکی رو میکنم ،قبلا هم گفتم مشکل بعدی که پیش اومد این بود که به یک یا دو صفحه از کتاب راضی نبودی و میخواستی که همه فعالیتهای کتاب رو یکجا انجام بدی و همه رو رنگ کنی در نهایت  نتیجه اش این شد که حسابی خسته و دل زده شدی.

و اما راهکار من برای این مشکل...

یه پاکت مقوایی رو از طول برش زدم ،اون تعداد صفحه ایی که موردنظرم بود بیرون گذاشتم و بقیه صفحه ها رو داخل پاکت قرار دادم و طوری چسب زدم که نتونی صفحه های بعدی رو بیرون بکشی.

و بهت گفتم کتاب قفل داره هر وقت فعالیتهای این صفحه رو انجام دادی صفحه بعدی باز میشه .

وقتی میری سراغ کتاب و با صفحه جدید روبرو میشی حسابی ذوق میکنی.


 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محجوب بانو
6 مهر 95 23:09
خیلی خیلی کتابهای جالبی خریدی عزیزم میشه یه کم منو راهنمایی کنید با توجه به سن دخترم چه کتابهایی باید بخونم؟ ممنون میشم به وبم بیایید و بهم بگید البته اگر زحمتی نیست
مامان زهره
پاسخ
خوشحال میشم کمکتون کنم
سیما
7 مهر 95 15:17
الهی/ آفرین به این خانوم کوچولوی با ذوق که رنگ آمیزی رو خیلی دوست داره/ خدابراتون حفظش کنه
مامان زهره
پاسخ
ممنون از لطف شما
هدیه
8 آبان 95 20:59
سلام عزیز مرسی از اینکه به کلبه درویشی من چقدر ناز کوچولوتون خوابیده خدا حفطش کنه و خدا هم مادرتون رو رحمت کنه و روحشون قرین رحمت الهی باشه
مامان زهره
پاسخ
ممنون خداوند رفتگان همه رو بیامرزه